
Bağ filmim ile İstanbul İpek Yolu Film Festivali En İyi Film Ödülü'nü aldık. Tüm ekip arkadaşlarıma ve emeği geçen herkese teşekkür ederim.![]() ![]() İstanbul 12. İpek Yolu Film Festivali En İyi Film Ödülü'nü aldık. Bağ filminde görev alan tüm ekip arkadaşlarıma ve emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ödülün bugüne dair kısa öyküsü İNSTAGRAMda... |
363 kez okundu |
Yorumlar |
| Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın |
| Alış | Satış | |
|---|---|---|
| Dolar | 45.8763 | 46.0601 |
| Euro | 53.3782 | 53.5921 |



